The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





LOL ~
 
Sunday, May 4 

Assalamualaikum!  Im excited to tell you!  Traffic naik dohh. Pageview ramai. Perghhhh. I wanna feed up my stalker with my entry also. Telling about what? Telling nothing. Kekeke. Just rasa macam nak update something tapi tak tahu nak update apa. Aku rindu girlfriends aku.

Tak selesanya tak pakai bracelet!  Semalam aku pergi replace nama. Awkward sangat taktau nak cari nama apa then aku cari perkataan yang bawa maksud aku ja tahu. 'Terlambat' dalam bahasa aku lerr. Rasa sayang nak buang gelang ni aku buat mahal jugk la kalau nak buang pun.

Keluar dengan Yas & Erna ja smlm. Milot dekat Pahang, Syera tak boleh keluar. So nextweek jala aku keluar dengan depa semua. Z pulak abang dia balik. Segan aku. Hihihi. Next week jugak aku kena keluar dengan abang aku cari barang hantaran dia. Cari telekung lycra yang warna warni tu untuk hantaran. Aku jugak kena dah aku ank perempuan sulung -.-

Aku cakap bagi aku dengan kak Nani keluar dh la. Ngokk! Taknak bagi nk ikut jugak. Sampai tak boleh berenggang lansung. Menyampah pulak aku. Hahaha. Masa gathering family smlm bincang-II. Gelak-II dekat kedai makan tu perghhh. What a best feeling ever. Tapi tak best Jun takda. Demam. Nana, Ammar dgn pakcaq pun takda.

10 mei abang aku akad nikah. Aku nak balik 9 mei tu. Tak kira nak balik jugak. Nak buat ramai. Hahaha. Aku tanya abang aku kena pakai baju kurung ka? Then dia kata dah tu nak pakai jeans kau mcm ni? Hahaha. Damn!  Kena setepek! Yang sure masa tu Baby Nikon dgn Canon bawak keluar.

Oh! My blog my rule and my fucking update is MINE. Aku tak suruh family hang suka aku ke apa sebab aku dah berubah. Aku dah tak buat benda mcm tu dan please, judge jelaa. Judge apa pun takpa. Tak kisah. Dah heartless dengan kata kata hang tu. Dah tak rasa apa apa. Im used to it.

Tak marah. Kalau marah aku yang kalah. Better aku diam. Yes, better this way nigga. Adios ~ :*


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.