The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





SPEECH ~
 
Sunday, May 4 

Assalamualaikum. Well hello there. Want to update someting for my stalker. Ehemmmm, but first!  Let us here a speech from someone who was the biggest liar ever!! *drum roll* claps your hand everyone!!! Hahahahahha. Penipu is always be penipu. Get that. I dont even fucking care.

Because enough enough we're done. Aku memang pentingkan diri. Aku memang tak berguna. Tapi aku cuba ubah diri aku dari tak baik jadi baik. Ikut stage la bro. Mana tau kalau dh baik boleh jadi terbaik pulak lepas ni. Kita nak berubah kena slow-II. Bukan boleh paksa suka hati mak bapak dia ja. Hang tu sapa? Hang tu nothing. Takda hak nak kata mcm tu.

Satu ja. Aku tak hipokrit. Aku cakap style lepas kekadang. Mak aku pernah kata " sapa lagi nak jaga hati kita selain kita sendiri? People come and then go. Itu fakta. " yes. Aku setuju. No one stay except your parent la. They also know who the real friend more than you do. Hebat sangat parent ni. Kalau mak kata jangan that mean something wrong there, better jangan. 

Aku pernah kena benda tu. Satu benda ja aku tak bagitau hang. Abah aku tak suka hang aku pun taktau kenapa. At first aku kenalkan dia dengan hang malam tu dia call tanya hang dduk mana? It just weird and then I tell him. Aku takmau bagitau hang takut hang terasa so aku diam. Jarang ayah aku nak telefon aku. Just weird. 

Sampai la hari yang aku suruh dorang datang sebab aku dah tak tahan sangat dah sampai bebai cermin-II pecah hp makan dinding bilik macam tonkang pecah tu ayah aku bagitau yang dia tak berapa berkenan dengan hang. Sentap seminit then aku continue menangis. Hahahaa. Moral of this story parent know better. Dorang dah makan garam dari kita. 

Jangan mudah percaya orang, terutama kalau baru kenal. Mengundang kemarahan ja one day kalau kita tau perangai dia mcm mana nanti. Aku biasa kena. Rasanya semua biasa kena. Benda dah lumrahkan?  Tak boleh nak kata apa. 


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.