The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





HI TEA / FARAWELL ~
 
Sunday, June 22 

Lepas habis ja final exam. Malam tu geng MPP and student-II yang buat persembahan turun practice and hias dewan. Kecik dgn Faa dah beli semua benda. Even tak cukup tapi berbaloi la. Simple ja buat sebab last minute punya kerja. Presiden mmg suak buat lambat. Dah la buat lambat duk kejan-II suruh buat cepat.

Aku tak sempat pun nak amik gambar dewan tu mcm mana tapi boleh la Warden pun turun jugak malam tu. Aku tolong buat perkataan HI TEA. Potong sana sini. Hias bunga, kalau dak aku dengan Fik nak buat flower crown tapi tak cukup la pulak. Takpa sorang sini depa tak sporting. Kekeke

Then p join Mawi dgn Iman cari lagu last-II depa nak tarik aku suruh nyanyi pulak. Dah la aku nak buat persembahan dengan Fik kena reject. Presiden kata suara perempuan aurat la apa jadah la sem lepas tak kalut pun. Aku tarik muka terus la. Serius hi tea tak berapa nak rancak sbb persembahan nyanyian 1 ja. Malas nk kata apa. Kerja tak sistematik langsung. Serabut ja tapi memori yang best.

Sembang banyak pun tak guna. Belanja mata tengok gambar ♥.♥


Fokus muka Anje kat tengah. HAHAHA


Dari belakang K.ira, Anje, Aku


Candi. Kekeke


Belakang : Nash, K.ira, Fina, Aku, Aina, Fykah & Fathin


The girls ♥


Okay first let us take a selfie ♥.♥ 
Afiq Shuhaimi people ♥



Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.