The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





SEMESTER BREAK ~
 
Sunday, June 22 

Assalamualikum. Well dah lama sebenarnya aku tak update blog. K setiap entry ada ayat " lamanya tak update blog " haha. Bodo gila -.- start semalam dah start cuti semester. JTM bagi ILP cuti 2 minggu ja. Haktuihh sungguh. Yala kalau dak 3 minggu then dah nak cuti lama raya ni so cuti tu ditarik. Takpa la nak cuti raya punya pasal kan terpaksa la korban.

So Bella dgn Fina ja jadi fasi untuk sem depan. Aku malas nak jadi. Sem3 nanti baru aku jadi balik. Sbb kena bulan puasa. Tak rancak nak buli budak-II. Kahkahkah budak la sngt 18 ja pun. Dengar cerita ramai. Dengar cerita la. Tapi lantakkkk. Ingat aku kesah sangat. 

Sem depan malas nak kecoh-II macam sem ni. Sem ni gaduh sedia. Mampoih. Sem depan besa-II dah la. Depa tu pun dah keluar so takda hal la. Sem yang nak masuk ni okay lagi rasanya. Cuti 2 minggu dan aku nak menghabiskan gian-II aku dekat movie yang aku takdan nk tengok. Drama-II korea yang aku nk ulang. Kahkahkah.

Ada orang tu kata bosan mampoih kalau dduk rumah saja tak keluar. Well, hang laki tak kalut la oi. Geng ramai. Takda geng pun keluar ja jelan sorang-II pun boleh. Aku ni lesen dua-II takda nak keluar tunggu orang mai ambil la. Ataupun abah ja hantar kalau nk jumpa dekat mall tu. Rabu ni Yas ajak p tengok wayang. Tengok Nora Danish katanya "Pengantin Malam" kot. Rabu wayang best sikit. Murah dan budak-II sekolah tak kalut ramai. Hahaha

So manfaatkan cuti 2 minggu dengan sebaik-IInya la. Aku duk agak pointer aku turun sem2 ni. Sbb main banyk oi. Sumpah main gila gila punya. Main, tak fokus, gaduh. Sumpah macam budak-II sngt bila aku pikiaq balik. Tapi nak buat macam mana dah benda nak jadi. Learn from mistake ;)




Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.